tirsdag 15. september 2009

Award


Er så heldig og har fått en award fra Rapunsel. Tusen takk for det !

Jeg blir utfordret til å fortelle 10 ting om meg selv:

* 15,5 uker på vei med nr 3
* Har ennå ikke begynt på noe nytt babytøy
* Sta - veldig sta
* Født i Steinbukken
* Avhengig av stoff og garn
* Har et enormt hobbylager av garn, stoff og scrappeutstyr
* Forrige punkt skyldes at jeg nok shopper mer enn jeg rekker å bruke.
* Har 2 yngre søstre. Søster 1 og Søster 2
* Jeg sliter veldig med å følge et mønster/oppskrift akkurat slik den står. Må alltid lage min egen vri på tingene.
* Har en 10 år gammel katt som heter Timian.

Skal egentlig sende denne videre til 10 nye blogger, men jeg velger meg ut en ............ nemlig min yngste lillesøster som i helgen fikk 3. premie for smykkene sine under husflidstevlinga på Dyrskun i Seljord. Gratulerer !

Ingen kommentarer: