søndag 8. juli 2007

Sovesekk til snuppa

Lillesnuppa skal få en romslig sovesekk. (hun sparker jo av seg dyna hele tiden)
Den er sydd i stripete ull-jersey, og kantet ved ermene og i halsen med bomull-stretchstoff. Avhengig av temperaturen, så kan hun bruke kortermet eller langermet body under, eller evt. pysjamas heldress. Jeg har laget den ekstra lang slik at hun skal ha god tumleplass for føttene i god tid fremover også.
Nederst er posen åpen med trykknapper, for å forenkle evt. bleieskift nattestid.


3 kommentarer:

Ida E sa...

Den var søt. Håper hun setter pris på den.

Anonym sa...

Kjempefin! Sånn skulle minstemor her også hatt.
Så mye fint du har i bloggen din :)

Anonym sa...

Så flott denne sovesekken er.
Sånn hadde eg til jentene mine når dei var små. Kanskje eg skulle sydd noko slikt til barnebarnet mitt, for ho ligger også så uroligt at ho sparker av seg dyna.

Var mykje anna fint i bloggen din. Det babyteppet lengre nede var knallfint.

Ha vidare ein fin sommar.